درب کوبنده و پیش کوبنده
درب کوبنده و پیش کوبنده کمباین چری

کمباین از جمله ماشین آلات کشاورزی پرکاربردی است که در صنعت کشاورزی و زراعی بوده که دارای انواع مختلفی می باشد. برندهای نا آشنایی همچون نیوهلند، ورد، سوزوکی و جاندیر در زمینه طراحی و ساخت کمباین ها بخصوص کمباین های زنجیری فعالیت دارند. این دستگاه بهترین وسیله و سریع ترین وسیله جهت برداشت محصول می باشد.

شرکت ماشین سازی شونا صنعت با بکارگیری تجراب فنی بیش از یک دهه مدیران خود در صنعت ماشین سازی و تحصیلات آکادمیک در مقطه دکترا مهندسی مکانیک و متالورژی با تشکیل تیم مجرب در زمینه آنالیز مواد، بهینه سازی و بهبود طراحی و عملکرد قطعات و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در تلاش است تا با تولید کلیه قطعات یدکی در این زمینه در جهت بهبود کیفیت و عملکرد این قطعات و محصولات در سطح کشور گام بردارد.

همچنین این شرکت با همکاری اساتید مجرب فعال در دانشگاه های معتبر کشور در خصوص امکان سنجی ساخت و استخراج تکنولوژی ساخت قطعات پیچیده در این زمینه از طریق آنالیز و جایگزین سازی مواد اولیه ای که در کشور محدودیت در تهیه آن وجود دارد فعالیت جدی و مداوم داشته و با تشکیل کارگروه فنی در این زمینه سعی در دست یابی به تولید قطعات با بهترین کیفیت و عملکرد را دارد.