سنگ شکن کوبیت
سنگ شکن کوبیت شونا صنعت

این دستگاه برای خرد کردن و شکستن انواع سنگ های معدن مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ شکن کوبیت از یک روتور با 2 تا 6 ردیف پره چکش می باشد که با چرخش در سرعت بالا موجب پرتاپ کردن بارو ورودی سنگ و سایر مواد به دیواره دستگاه که از سپر های آج دار ضد سایش تشکیل شده و نقش مانع را ایفا کرده می شود و در نهایت موجب خرد شدن سنگ می شود.

این دستگاه در دو نوع جک دار و معمولی ساخته شده و امکان تعویض قطعات و ارتقا دستگاه و پیچ های تنظیم دهانه بار خروجی جهت کنترل سایز بندی مواد خروجی وجود دارد. امروزه با ابداع ماشین سنگ شکن سهولت کار زیادی ایحاد شده است. این دستگاه می تواند در سنگ شکن های اولیه، ثانویه و ثالثیه استفاده گردد. ظرفیت این دستگاه بر اساس ابعاد از 100 تا 120تن در ساعت می باشد.

با توجه به این موارد، برای جلوگیری از تاخیر در کار و موانع رفع تولید نیاز به قطعات یدکی اضافی (Spare Part) با کیفیت می باشد که مجدد دستگاه ها و خط تولید با آسیب دیدگی و توقف مواجه نشوند.

شرکت ماشین سازی شونا صنعت با بکارگیری تجراب فنی بیش از یک دهه مدیران خود در صنعت ماشین سازی و تحصیلات آکادمیک در مقطه دکترا مهندسی مکانیک و متالورژی با تشکیل تیم مجرب در زمینه آنالیز مواد، بهینه سازی و بهبود طراحی و عملکرد قطعات و ماشین آلات صنعتی در تلاش است تا با تولید کلیه قطعات یدکی در این زمینه در جهت بهبود کیفیت و عملکرد این قطعات و محصولات در سطح کشور گام بردارد.

همچنین این شرکت با همکاری اساتید مجرب فعال در دانشگاه های معتبر کشور در خصوص امکان سنجی ساخت و استخراج تکنولوژی ساخت قطعات پیچیده در این زمینه از طریق آنالیز و جایگزین سازی مواد اولیه ای که در کشور محدودیت در تهیه آن وجود دارد فعالیت جدی و مداوم داشته و با تشکیل کارگروه فنی در این زمینه سعی در دست یابی به تولید قطعات با بهترین کیفیت و عملکرد را دارد.